Avatar billede Takforsvaret Nybegynder
27. september 2015 - 13:31 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

afspille flashfil iphone/ipad

Hej Forum.

Jeg har nogle kursister som har iphone/ipad (jeg har ikke) - de har problemer med at afspille lyden i den pdf-fil der ligger på denne hjemmeside:

https://uvm.dk/Uddannelser/Uddannelser-til-voksne/Overblik-over-voksenuddannelser/Dansk-for-voksne-udlaendinge/Statsborgerskabsproeve

den der hedder materiale med lyd (108 mb)
Vi har installeret Puffin Webbrowser men det hjalp ikke.

Hvad kan vi gøre?
På forhånd mange tak for hjælpen
Avatar billede Blueeyez Mester
27. september 2015 - 15:18 #1
Ios har voiceover som kan læse det op..
Avatar billede Blueeyez Mester
27. september 2015 - 15:23 #2
Og hvis det er flash baseret lyden så understøtter ios det ikke..
Avatar billede Takforsvaret Nybegynder
27. september 2015 - 18:25 #3
Hej Blueeyez.

Det lyder godt med en voiceover - det skal prøves.
Og det er netop en flash baseret lydfil - det er bare ærgerligt at det ikke understøttes.
Ved du hvad voiceover programmet hedder hos Ios?

Mange tak for hjælpen
Avatar billede Blueeyez Mester
27. september 2015 - 19:02 #4
Det er indbygget under indstillinger generelt og tilgængelighed (på iphone)

Flash er noget bras.. Ligesom java.. Undre mig der ikke bare lå lydfiler i mp3 format etc..
Avatar billede Blueeyez Mester
30. september 2015 - 14:09 #5
Smider et svar og afmelder overvågning, da jeg renger med tråden her er løst.