Avatar billede alexander-h Nybegynder
27. september 2015 - 17:57 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Idé-skaber mangler app-udvikler til fælles projekt

Hej Amino'er.
Jeg står med en god idé til en ny app, men jeg mangler en at samarbejde med, således vi kan få denne app til at se dagens lys.
Der søges derfor en app udvikler, der skal kunne kode og designe en app fra bunden og som vil være med til at gå ind i mit projekt.
App bliver rimelig krævende og kræver nok derfor en del tid, jeg kunne derfor forstille mig at vi indgik en aftale om at indtil dit bedrag (i form af en fast timeløn til udvikling af appen) er dækket, går omsætningen udelukkende til dig, hvorefter omsætningen deles jævnfør virksomhedsopbygningen (hvordan den nu end må udforme sig).

App'en skal udvikles til iOS, skal indeholde et brugerpanel og skal kunne billedgenkende et objekt via kamera'et i en smartphone.

Jeg går bevidst ikke mere i dybden med app'en, men har du spørgsmål, så skriv, så kan det være der er mere jeg kan dele.

- Mvh. Alexander
Avatar billede alexander-h Nybegynder
27. september 2015 - 18:01 #1
Fejl
Avatar billede alexander-h Nybegynder
27. september 2015 - 18:01 #2
Fejl 40