Avatar billede Slettet bruger
29. september 2015 - 21:44 Der er 5 kommentarer

at fjerne "microsoft Edge"

Jeg har haft "Firefox" som browser, men pludselig er den overtaget af "microsoft Edge". Selv nå jeg så afinstallere "firefox" - og geninstallere samme, åbner siden som "EdgeE".
Hvordan kan jeg fjerne Edge"
Avatar billede aphandersen Juniormester
29. september 2015 - 22:59 #1
Jeg tror ikke bare du kan fjerne Edge, da det jo er indbygget i Windows 10. Du skal bare gøre Firefox til standardbrowser.
Avatar billede spaetten26 Nybegynder
30. september 2015 - 17:56 #2
Jeg har prøvet at fjerne Firefox fra computeren - for derefter at genindsatllere den. Har også prøvet at sætte den som standard browser.....men alt sammen uden resultat. Når jeg trykker ikonet for Firefox kommer microsofts Edge.
Avatar billede buddy45 Juniormester
03. oktober 2015 - 15:34 #3
Prøv i start at skrive: Standardindstillinger for app
Gå herefter ned på 'Webbrowser' og vælg Firefox.
Avatar billede buddy45 Juniormester
03. oktober 2015 - 16:08 #4
Glem lige ovenstående...
Avatar billede spaetten26 Nybegynder
15. oktober 2015 - 09:35 #5
da der tilsyneladende ikke kommer/ findes et svar lukker jeg hermed dette spørgsmål. Tak for de indlæg, som der har været til dato.