Avatar billede Sfeld Praktikant
01. oktober 2015 - 11:45 Der er 2 kommentarer

Office 365

Hvis jeg køber office 365 med 5 licenser og installere pakken på 5 forskellige computere, kan jeg så senere flytte én af licenserne til en ny computer - hvis en computer fx går i stykker?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
01. oktober 2015 - 13:23 #1
Så vidt jeg ved, styres Office 365 ud fra hvilken Microsoft brugerkonto der er  logget på.

Dermed kan du faktisk have office installeret på et utal af maskiner - installationen vil bare først virke når du logger på med en af dine 5 aktiverede brugere.
Avatar billede wjens Guru
01. oktober 2015 - 16:10 #2
Ja.

Jeg har office 365 og installeret på familiens pc'ere. På deres install-side kan man se hvilke installationer man har og desuden også afmelde dem. Du kan derfor godt afmelde f.eks. en defekt pc og genbruge licensen til en anden. Alt andet ville også være en rigtig dårlig løsning.