Avatar billede Haarby Nybegynder
03. oktober 2015 - 11:32 Der er 4 kommentarer

skift ip adresse

Hej Er der nogen som kan fortælle mig hvordan jeg kan skifte ip adresse på min router (der er en Thomson model twg870ts fra stofa)
Avatar billede CRKrogh Ekspert
03. oktober 2015 - 17:17 #1
Indtast din routers nuværende IP# (192.168.100.1?) oppe i adresselinjen i din browser og log ind med blankt brugernavn og 'admin' som adgangskode.

Jeg vil umiddelbart tippe, at routerens IP# kan ændres på det første faneblad.
Avatar billede Haarby Nybegynder
09. januar 2016 - 17:08 #2
Skal jeg selv skrive en ny IP-adresse i feltet "CableModem IP Address" ?
eller hvordan ændre jeg den. ?
lige nu står der bare "    ---.---.---.---"
Avatar billede Haarby Nybegynder
09. januar 2016 - 17:12 #3
Jeg kan umiddelbart ikke ændre teksten
Avatar billede CRKrogh Ekspert
10. januar 2016 - 07:53 #4
Det lyder til at være yderside-IP#. Du skal kigge efter en IP, der hedder noget i retning af "Local", "LAN" eller "Inside"?