Avatar billede pwn Forsker
03. oktober 2015 - 17:38 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Geninstallering MS 2013

Jeg har en produktnøgle til Microsoft Office 2013. Da HD er skiftet til ny og Windows geninstalleret skal jeg have Officepakken på igen. Jeg har ikke oplysninger om pakken i sin tid blev tilknyttet en MS konto. Tilsyneladende kan den kun installeres via en konto. Jeg opretter en konto og beder få tilsendt en eengangskode på SMS, den dukker bare altid op.
Er det ikke muligt et sted at downloade Officepakken og indtaste produktnøglen, og så er man kørende?
Avatar billede claes57 Ekspert
03. oktober 2015 - 18:28 #1
se https://www.heidoc.net/joomla/technology-science/microsoft/73-office-2013-direct-download-links
I 2. gruppe er dansk. Og tag nu endelig den version, som du har licenskode til. Og læs også afsnittet længere oppe på siden med "How to use the downloaded files"
Avatar billede claes57 Ekspert
03. oktober 2015 - 18:31 #2
obs - du skal nok igennem en manuel aktivering (telefon). Pakken skal aktiveres, og du vælger at den kun er lagt ind på én pc, resten er aktivering med indtastning af tal fra din aktiveringsskærmbillede, og derefter indtaste på pc de tal, du får fra robotten. Personligt vælger jeg at nedskrive tal på papir, og så taste bagefter - men jeg er også gammeldags.
Avatar billede pwn Forsker
03. oktober 2015 - 19:04 #3
Hej Claes57
Tak for linket. Jeg forstår ikke helet, hvad du mener med 2. gruppe. Jeg vælger Office Home & Business 2013 PC Download, men hvad skal jeg så vælge (der begynder ikke en download)
Avatar billede claes57 Ekspert
03. oktober 2015 - 19:42 #4
jeg har ikke testet link, men første gruppe er
Product    Arabic
(Saudi-Arabia)    Bulgarian
(Bulgaria)    Chinese, simplified
(PR China)    Chinese, traditional
(Taiwan)

og anden gruppe er
Product    Croatian
(Croatia)    Czech
(Czech Republic)    Danish
(Denmark)    Dutch
(Netherlands)

Din licens dækker altså "Office Home & Business"
Højreklik på linket, og vælg 'gem som' så kommer det til pc, og derfra går du videre med installering. Jeg er lidt tvivlende på din pakke - de fleste i dk er 'home and student' og 'pro' - men hvis nøglen ikke virker, så tager du bare en anden version.
Avatar billede pwn Forsker
03. oktober 2015 - 20:15 #5
Tak, nu virker det :-)
Send venligst et svar.

mvh

Paul
Avatar billede claes57 Ekspert
03. oktober 2015 - 21:01 #6
ok