Avatar billede Ramen Nybegynder
04. oktober 2015 - 09:40 Der er 8 kommentarer

Hjælp, hvilken skal jeg vælge. Brug for hjælp hurtigst muligt.

Hej bruh bruhs, jeg har virkelig brug for hjælp til at vælge i mellem de 3 bærbar jeg har fundet men ved ikke hvilken der er bedst!
Jeg skal bruge den til skole, jeg skal kunne bruge lidt Photoshop, 3D programmer og lidt andet, da jeg går på EUX.
Her er de 3 bærbar.

Håber i vil hjælpe mig hurtigst muligt! Taaaak

1. Medion
CPU: Intel® Core™ i3-3110M processor
Styresystem:
Windows 8.1
CPU Hastighed: 2,4GHz
Harddisk: 1.000GB
RAM type: DDR3 1600 MHz
RAM: 8GB
Antal RAM slots: 2
Benyttet RAM slots: 2
Skærm størrelse: 39,6 cm (15,6")
Aspect Ratio: 16:9
Opløsning: 1366x768 Pixel
Skærm type: Reflexfri
LED Backlight: Ja
Grafiske detaljer:
Intel® HD grafik
Lyd:
High Definition Audio med 2 højttalere - Dolby® Home Theater™-certificeret

2.
Lenovo B40-30 - 8GB Celeron 120GB SSD 14″
Operativsystem
Windows 8.1 with Bing
CPU
Intel Celeron N2840 / 2.16 GHz
Max Turbo Speed
2.58 GHz
Antal kerner
Dual-Core
Cache
1 MB
64-bit Computing
Ja
RAM
8 GB ( 2 x 4 GB )
Maks. understøttet RAM
8 GB
Teknologi
4-cellet
Model
SO DIMM 204-pin
Hovedlager
120 GB SSD
Grænseflade
SATA 3 Gb/s
Type
Tastatur, touchpad
LCD Backlight
LED baglys
Billedskærm
14" LED baglys 1366 x 768 / HD
Widescreen
Ja
Egenskaber
Blændfri
Grafik-processor
Intel HD Graphics
Kamera
Integreret webcam 720p
Lyd
Stereohøjttalere
Trådløs
Bluetooth, 802.11n
Netværksinterface
Gigabit Ethernet
Interfacer
2 x USB 3.0
USB 2.0
HDMI

3.
Lenovo G50-45 bærbar PC

Type computer    Traditionel
Skærmstørrelse    15,6 "
RAM Klik for info    8 GB
Harddisk    500 GB
Skærmopløsning    1366x768 pixels
Skærmtype    LED-baglys
Processor AMD QC-4000
Processor antal kerner 4
Processor hastighed    1,3 GHz
Styresystem    Windows 8.1
Styresystem type    64-bit
Harddisktype     HDD
Harddisk hastighed 5400 RPM
Drev Intet drev
Kortlæser    Ja
Netværk    10/100/1000 Mbps
Trådløst netværk 802.11b/g/
Avatar billede 220661 Ekspert
04. oktober 2015 - 10:35 #1
Mit valg havde været Medion (1) på grund af I3 CPU'en.

Jeg havde dog på sigt valgt at opgradere den med en ssd og bruge den interne 1 tb disk som lager/backup disk i et kabinet.
Avatar billede Ramen Nybegynder
04. oktober 2015 - 10:43 #2
Tusind tak for dit svar. Jeg havde også tænkt på Medion, men nogle af mine venner siger at Medion er lort.
Det er derfor jeg er lidt usikker på hvilken jeg nu skal vælge.
Men tusind tak for du gad at bruge tid på at svare. :)
Avatar billede 220661 Ekspert
04. oktober 2015 - 10:54 #3
Velbekomme.
Jeg er ikke 100 meter mester på hardware, men har set flere gange herinde at Medion bliver valgt af andre der har mere forstand på hardware end jeg har.
Jeg vil dog anbefale du venter med at købe til andre har vurderet dine tre foretrukne valg.
Avatar billede 220661 Ekspert
04. oktober 2015 - 10:59 #4
Hvilket model nr her Medion computeren?
Avatar billede Ramen Nybegynder
04. oktober 2015 - 11:17 #5
MEDION AKOYA E6237 (MD 99017)
Avatar billede sonalias Seniormester
04. oktober 2015 - 11:20 #6
Jeg har ejet flere medion computere og har kun oplevet et enkelt problem. Det var lynnedslag der var gået i netkortet, og det blev ordnet på garantien på under 14 dage.
Derudover er det eneste der er Medion jo i virkeligheden kabinettet, resten er komponenter lavet af andre producenter.
Så at påstå en hel producent er lort pga evt enkelte uheldige produkter er ikke helt retsvisende (Lenovo har også lavet uheldige modeller, og Apple osv osv).
Avatar billede Ramen Nybegynder
04. oktober 2015 - 11:23 #7
Tror det Medion jeg vælger så. :) men lad os nu se om der er flere der vil give deres mening. :)
Avatar billede sonalias Seniormester
04. oktober 2015 - 12:47 #8
** Min kommentar var udelukkende på Medion som producent, jeg er ikke up to date på specs til bærebare computere.