Avatar billede Slettet bruger
04. oktober 2015 - 10:19 Der er 1 kommentar

En god mikrofon?

Hej Eksperter
Jeg står og skal have lavet en video. Jeg har et rigtig godt kamera, men mikrofonen i kameraet er utrolig dårlig...
Så jeg skal bruge en mikrofon. Det skal være sådan en som lige kan sidde i skjorten, og optageren i bæltet.

Jeg har ikke så meget forstand på lyd og den slags, men jeg tror der er nogle som tror jeg ved hvad jeg snakker om.

Hvilken mikrofon anbefaler i?

Mvh.
Daniel
Avatar billede JOJADA Nybegynder
03. november 2015 - 20:08 #1
Hej Daniel, prøv at se denne video.

https://www.youtube.com/watch?v=HM-dTyTeCes