Avatar billede renehansen Nybegynder
05. oktober 2015 - 09:03 Der er 1 løsning

2012R2 MSI vai GPO med parametre

Hej Venner.

Er der nogen der har viden om hvordan jeg kan sætte parametre på en MSI udrulning via GPO under "Computer Configurationz > Policies > Software Settings> Software installeion"

Jeg skal have installeret en MSI pakke som kræver nogle parametre således jeg ikke skal taste Licens m.m. på hver enkelt computer.

Parametrene ser således ud, og bare rolig seriel key er en jeg har funde på. :)
msiexec /i "client.msi" /qn SERIALKEY="45o234mgf3453wer23tmgwm543" RESTART_SHORTCUT="1" FIRST_RUN_KEY="1"

Alternativt hvis nogen kender den bedste opskrift til at udrulle det via en bat er det også interesant, men er dog mest intereseret i at få denne løst via GPO med parametre.
Avatar billede renehansen Nybegynder
21. oktober 2015 - 15:33 #1
Lukker denne igen.