Avatar billede lurup Ekspert
05. oktober 2015 - 09:24 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Læse program filer

Hvis der er problemer, fejl elelrs man bare vil ændre lidt på en program hvilke redigerings software kan man bruge til det ??
Jeg mener hvis jeg henter en lille program lovlig fra nettet men gerne vil oversætte til dansk eller ændre andet
Avatar billede claes57 Ekspert
05. oktober 2015 - 09:31 #1
det kan typisk ikke lade sig gøre. Tekst-data er ofte pakket så det ikke lige kan findes, og programmet har styr på, om der er 'fejl' i tekstfilen.
Enkelte programmører vil dog gerne have, at man oversætter deres programmer, og de har så vejledning til hvordan det gøres på programmets hjemmeside. se fx http://nirsoft.net/utils/product_cd_key_viewer.html som nederst på siden har In order to translate ProduKey to other language, follow the instructions below: Run ProduKey with /savelangfile...
Avatar billede claes57 Ekspert
05. oktober 2015 - 09:34 #2
Men ellers, så kan Notepad++ det med en hex-editor plugin.
Avatar billede lurup Ekspert
13. november 2015 - 10:38 #3
Svar gerne Claes
Avatar billede claes57 Ekspert
13. november 2015 - 10:45 #4
Bare luk selv.