Avatar billede mik28 Seniormester
05. oktober 2015 - 11:50 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Libre Office Writer

Hej Eksperter

Jeg anvender Libre Office på min Ubuntu 15.04 maskine. Jeg har dog nogle problemer i forbindelse med stavekontrollen. Hvis jeg åbner et dokument og vælger stavekontrol og derefter skifter sprog til f.x engelsk så skifter programmet tilbage til dansk når man trykker på <ignorer>. Hvad kan der være galt?
Avatar billede claes57 Ekspert
05. oktober 2015 - 12:04 #1
ignorer er som annuller/fortryd.
Avatar billede mik28 Seniormester
05. oktober 2015 - 13:28 #2
Det forstår jeg ikke. Knappen hedder <ignorer her>. Når jeg trykker på den knap går programmet videre til næste ord, men skifter som bekendt også tilbage til dansk. Det er det jeg ikke forstår
Avatar billede mik28 Seniormester
01. maj 2016 - 18:53 #3
lukker