Avatar billede Butterfly Ekspert
05. oktober 2015 - 12:19 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Formel skal køre så længe a>0

Hej
Hvordan laver jeg en formel i kolonne C der kører nøjagtig så længe der står en tekst i kolonne A? Jeg kan ikke bruge

Selection.AutoFill Destination:=Range(Selection, Selection.End(xlDown))

for så udfylder makroen til enden af arket - og det er rigtig mange rækker, 1.048.576, og så tager det lang tid at kører makroen.
Avatar billede finb Ekspert
05. oktober 2015 - 15:33 #1
for each cellA in colA
  if cellA <> "" then
    "selve beregningen"
  else Exit For
  endif
NexT cellA
Avatar billede store-morten Ekspert
05. oktober 2015 - 16:26 #2
Måske:
Selection.AutoFill Destination:=Range(Selection, Range("A" & Rows.Count).End(xlUp))
Avatar billede Butterfly Ekspert
07. oktober 2015 - 16:58 #3
Tak det var lige hvad jeg havde brug for, skriv et svar og du får point
Avatar billede store-morten Ekspert
07. oktober 2015 - 21:29 #4
Velbekomme