Avatar billede daac86 Nybegynder
05. oktober 2015 - 18:14 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Asus Bærbar nægter at komme videre end load siden

Hej

ja min Asus Bærbar har valgt at den ikke vil starte op,
og jeg er endda rimelig god til computere der laver drilleri
så det er min sidste udvej at spørge her inde.

okay lad mig forklar situationen,
min bærbar har ligge et par dage i slumre tilstand og da jeg så startede den op igen vil den opdatere og ja det fik den da lov til og her efter gik alt galt. den frys og da jeg så prøvede at starte den igen kom den andre forbi dens load side,

okay her er hvad jeg har prøvet for så slipper jeg for de svar

jeg har prøvet at trykke F8  plus de andre bare for at prøve. og der kommer den så til load siden og siger automatisk reparation starter eller sådan og den går så helt i sort efter load siden og kommer ikke videre der.

så læste jeg et sted med at tage batteriet ud og holde start knappen en i et stykke tid, det er prøvet og det er stadig det samme,

planen er sådan set bare at den skal rebootes fra start af da den har haft lidt problemer, men når jeg ikke kan få den menu frem hvad gør jeg så håber i kan hjælpe

oplysninger om computeren det er en Asus N76V Series
den er født med win 8 men er opgraderet til win 10 hvilket har virket fint håber nogen kan hjælpe
Avatar billede poko1 Ekspert
05. oktober 2015 - 18:33 #1
jeg har prøvet at trykke F8!
ar du prøvet med F9 ?
Og Bios er ESC.
Avatar billede daac86 Nybegynder
05. oktober 2015 - 20:53 #2
Har prøvet f9 og der kommer den fint med at den vil starte noget men så sort skærm igen
Og bios har jeg prøvet at være inde i og heller ikke noget virker der
Og desværre har jeg ikke lige en reboot cd men kan være jeg skulle lave sådan en på min stationær pc
Og se om den vil den vej
Avatar billede daac86 Nybegynder
19. november 2015 - 13:57 #3
lige en update problemet er løst viste sig at være en fejl på Harddisken
efter en hardware test hos en forhandler