Avatar billede SirBlinky Nybegynder
06. oktober 2015 - 08:04 Der er 7 kommentarer

tidsregistrering/tidsberegner

Hej

jeg skal bruge en formel til at beregne tid arbejdstid

noget i stil med dette her

start tid til fyraftenstid inkl/esksl pauser og skal kunne beregne overarbejdstid inkl. morgen og nat vagter med tillaeg
Avatar billede SirBlinky Nybegynder
06. oktober 2015 - 08:22 #1
eks til vagt tillaeg
Mandag til Fredag 1900 to 0700        = 5% of basic hourly rate
loerdag 1400 til soendag 2400        = 10% of basic hourly rate
Avatar billede bjarnehansen Seniormester
06. oktober 2015 - 08:41 #2
noget i stil med dette:

http://gratisupload.dk/f/8tgmsbrcrr/
Avatar billede finb Ekspert
06. oktober 2015 - 14:36 #3
tamigo.dk virker også fint
Avatar billede SirBlinky Nybegynder
06. oktober 2015 - 15:49 #4
#2
noget ligne ja
jeg skal lige se lidt mere på den, men ville gerne have noget med den regnede procent satser ud fra bestemte tidsrum samt overarbejde og trække pauser fra så man også får en oversigt over en totalt arbejdstid pr dag pr uge pr måned inkl. overarbejde + nat/morgen tillæg i procent af ens timeløn
Avatar billede SirBlinky Nybegynder
06. oktober 2015 - 15:51 #5
#3

ja nu jeg bare en privat person og vil være sikker på min(e)
arbejdsgiver regner rigtig og jeg får den rette lidt og de rette timer lagt ind ;0)

så nej jeg har ikke interesse i at betale 200-400kr om mdr
når jeg ved Excel burde kunne gøre det med de rette formler
Avatar billede bjarnehansen Seniormester
06. oktober 2015 - 23:00 #6
har du et eksempel på uge/måned opgørelse?
Avatar billede SirBlinky Nybegynder
12. oktober 2015 - 07:53 #7
nej desværre

men det kunne som sagt se ud som #2 har forslået

den skal bare kunne regne div procentssats overarbejdstimer ud også mv