Avatar billede Capreni Nybegynder
06. oktober 2015 - 09:04 Der er 1 kommentar

Køb af grafikkort

Hej.

Jeg håber at der er en som kan give mig et godt råd vedr. køb af grafikkort. SSønnen ønsker sig et nyt grafikkort. Spiller Battlefield, Counter Strike og lignende spil. Har en hæderlig PC med Core i5 processor og 8 GB ram, men med et billigt og gammelt grafikkort som ikke kan levere hvad det skal til de spil han spiller.

Jeg har ikke meget forstand på grafikkort, da jeg ikke selv spiller, men har brug for at få et råd om hvordan jeg køber det bedste grafikkort til ham til den økonomi jeg nu har til rådighed.

Kan godt se på edbpriser og andre steder at man kan få kort til 5000 kr. og derover. Det niveau kan jeg desvære ikke være med på.

Er der en som kan råde mig til hvilket kort jeg skal købe til ham til en MAX pris på 2.000 kr. ? Gode forslag modtages med taknemmelighed.
Avatar billede Capreni Nybegynder
06. oktober 2015 - 22:51 #1
Ingen som har et bud på hvad det bedste køb vil være når man er begrænset til max 2000 kr.?