Avatar billede Slettet bruger
06. oktober 2015 - 19:08 Der er 5 kommentarer

Nogen der kan gennemskue hvad der er galt her - Det er WP/WooCommerce

Fatal error: Call to a member function get_upsells() on null in /var/www/radon.email/public_html/wp-content/themes/idstore/woocommerce/single-product/up-sells.php on line 14
Avatar billede phpnoob Novice
06. oktober 2015 - 21:51 #1
prøv lige at skrive filen her hvor der kommer fejl fra.
Avatar billede Slettet bruger
07. oktober 2015 - 20:00 #2
<?php
/**
* The Template for displaying all single products.
*
* Override this template by copying it to yourtheme/woocommerce/single-product.php
*
* @author         WooThemes
* @package     WooCommerce/Templates
* @version    1.6.4
*/

if ( ! defined( 'ABSPATH' ) ) exit; // Exit if accessed directly

get_header('shop'); ?>
<div class="container">
    <div class="row">
        <div class="span12 breadcrumbs">
            <?php
                do_action('woocommerce_before_main_content');
                $product_per_row = etheme_get_option('prodcuts_per_row');
                $product_sidebar = etheme_get_option('product_page_sidebar');
                if($product_per_row == 5){
                    $product_sidebar = false;
                }
            ?>  <a class="back-to" href="java script: history.go(-1)"><span>&lsaquo;</span> <?php _e('Return to Previous Page', ETHEME_DOMAIN); ?></a>

        </div>
<div class="container">
    <?php while ( have_posts() ) : the_post(); ?>
        <?php woocommerce_get_template_part( 'content', 'single-product' ); ?>
    <?php endwhile; // end of the loop. ?>

    <?php do_action('woocommerce_after_main_content'); ?>
    <div class="clear"></div>
</div><!-- .container -->
<?php get_footer('shop'); ?>
Avatar billede phpnoob Novice
07. oktober 2015 - 20:40 #3
er du sikker på det er up-sells.php
Avatar billede Slettet bruger
08. oktober 2015 - 17:44 #4
Hvad med det her

<?php
/**
* Single Product Up-Sells
*
* @author         WooThemes
* @package     WooCommerce/Templates
* @version    1.6.4
*/

if ( ! defined( 'ABSPATH' ) ) exit; // Exit if accessed directly

global $product, $woocommerce_loop;

$upsells = $product->get_upsells();
$product_per_row = etheme_get_option('prodcuts_per_row');

$rand = rand(1000,9999);

if ( sizeof( $upsells ) == 0 ) return;

$args = array(
    'post_type'                => 'product',
    'ignore_sticky_posts'    => 1,
    'posts_per_page'         => 20,
    'no_found_rows'         => 1,
    'orderby'                 => 'rand',
    'post__in'                 => $upsells
);

$products = new WP_Query( $args );
$upsells_count = 0;
if ( $products->have_posts() ) : ?>

    <div class="product-slider upsells columns<?php echo $product_per_row ?>">
        <h4 class="slider-title"><?php _e('You may also like&hellip;', ETHEME_DOMAIN) ?></h4>
        <div class="clear"></div>
        <div class="carousel slider-<?php echo $rand ?>" <?php if($upsells_count < 5): ?>style="height:auto;"<?php endif; ?>>
            <div class="slider">
            <?php while ( $products->have_posts() ) : $products->the_post(); $upsells_count++; ?>
              <div class="slide product-slide">
                <?php woocommerce_get_template_part( 'content', 'product' ); ?>
              </div>
            <?php endwhile; // end of the loop. ?>
            </div>
        <?php if($upsells_count > 1): ?>
            <?php
                $arrowClass = '';
                if($upsells_count < 4) {
                    $arrowClass = 'hidden-desktop';
                }
            ?>

            <div class="prev <?php echo $arrowClass; ?> related-arrow arrow<?php echo $rand ?>" style="cursor: pointer; ">&nbsp;</div>
            <div class="next <?php echo $arrowClass; ?> related-arrow arrow<?php echo $rand ?>" style="cursor: pointer; ">&nbsp;</div>
        <?php endif; ?>

    </div><!-- product-slider -->

    <?php if($upsells_count > 1): ?>
        <script type="text/javascript">
            jQuery(document).ready(function(){
                jQuery('.arrow<?php echo $rand ?>.prev').addClass('disabled');
                jQuery('.slider-<?php echo $rand ?>').iosSlider({
                    desktopClickDrag: true,
                    snapToChildren: true,
                    infiniteSlider: false,
                    navNextSelector: '.arrow<?php echo $rand ?>.next',
                    navPrevSelector: '.arrow<?php echo $rand ?>.prev',
                    lastSlideOffset: 3,
                    onFirstSlideComplete: function(){
                        jQuery('.arrow<?php echo $rand ?>.prev').addClass('disabled');
                    },
                    onLastSlideComplete: function(){
                        jQuery('.arrow<?php echo $rand ?>.next').addClass('disabled');
                    },
                    onSlideChange: function(){
                        jQuery('.arrow<?php echo $rand ?>.prev').removeClass('disabled');
                        jQuery('.arrow<?php echo $rand ?>.next').removeClass('disabled');
                    }
                });
        </script>
    <?php endif; ?>

<?php endif;

wp_reset_query();
Avatar billede Slettet bruger
10. november 2015 - 14:26 #5
ok