Avatar billede ullidk Nybegynder
06. oktober 2015 - 21:55 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Dual Monitor til MacBook Air

Hejsa,

Nogen der har gode erfaringer med at slutte to eksterne monitorer til en MacBook Air? Min er fra midt 2013 med kun én Thunderbolt port. Jeg har læst mig til noget med at man kan slutte en skærm til Thunderbolt porten og så daisy chaine en anden til. Men jeg er lidt usikker på hvad det betyder og om det virker...
Avatar billede claes57 Ekspert
07. oktober 2015 - 10:48 #1
MacBook Air (Mid 2012): 2+1 Displays: Can daisy chain two Apple Thunderbolt displays, in addition to the MacBook Air's own display.
jf https://support.apple.com/en-us/HT204154#18
Avatar billede cassio299 Nybegynder
19. november 2015 - 23:31 #2
Hej

daisy chain betyder at din skærm skal have 2 thunderbolt porte. port 1 bruger du mellem din mac og din skærm port 2 bruger du mellem skærm 1 og skærm 2