Avatar billede visto Professor
07. oktober 2015 - 10:13 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Windows 10: Proceslinje skjules nogle gange ikke

(Spørgsmål oprettes under Windows 8, da der ikke findes nogen Windows 10 kategori.)

Min proceslinje er sat til at skulle skjules automatisk. Det sker også i ca. 75% af tiden. Men ofte sker det, at den bliver siddende oppe, hvilket er generende, da jeg så ikke kan komme til de ting, som proceslinjen dækker over, og der er ingen anden udvej end genstart.

Jeg kan ikke finde noget mønster i hvordan det sker - hvis der er et mønster.

Hvad kan forårsage problemet?
Avatar billede visto Professor
12. december 2015 - 22:50 #1
Jeg slog for en uge siden proceslinjens gemmemsigtighed fra, og jeg har ikke siden oplevet problemet, hvor jeg ellers indtil da oplevede det dagligt. Men jeg kan ikke vide, om fx en Windows-opdatering på samme tidspunkt har klaret problemet...
Afslutter hermed.
Avatar billede visto Professor
10. marts 2016 - 17:53 #2
Det handlede alligevel ikke om nævnte gennemsigtighed. Problemet er der stadig. Har siden prøvet at køre en sfc skanning (rep. af korrupte Windows-filer). Heller ikke det hjalp.

Ved brugbart svar, kan jeg oprette et nyt spørgsmål med henblik på pointtildeling.