Avatar billede Kamasch Nybegynder
07. oktober 2015 - 13:59 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

DVD Filsystemfejl

Hørte lydbog på DVD-spiller, og tog den ud for at høre videre i bilen.
Da jeg satte den i pc'en igen, fik jeg 'Filsystemfejl (-2145042388)'
Er der nogen der kender den fejl, og ved hvad det betyder og hvad man gør ved det?

Pft
Kamasch
Avatar billede 220661 Ekspert
07. oktober 2015 - 19:13 #1
Kender ikke selv fejlen, men en søgning ledte mig på at det kan være en fejl på harddisken der udløser den.
Måden man kan rette fejl på er at tjekke disken for fejl.
hvis du går i computer og højreklikker på c drevet hvor Windows er på og vælger egenskaber.
Her går du ind i funktioner og starter fejlsøgning. Thek af at den skal rette fejl automatisk, og også at sektorer på disken skal repareres og tryk på start.
Du vil nu blive bedt om at computeren skal genstartes for at tjekke disken og du vælger dette.
Efter genstart vil computeren blive undersøgt. Det kan tage en del tid alt efter hvor stort dit drev er.
Håber det løser problemet for dig.
Avatar billede Kamasch Nybegynder
23. oktober 2015 - 19:03 #2
Tak for godt svar.
Det virkede.
Mvh
Kamasch
Avatar billede 220661 Ekspert
23. oktober 2015 - 23:51 #3
Velbekomme.