Avatar billede djmoose Nybegynder
07. oktober 2015 - 14:49 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Domæne køb af udenlandsk firma

Hej

Jeg har forhandlet lidt med en amerikaner omkring hans domæne. Da der er tale om et større beløb vil jeg hører hvordan det foregår idag, da jeg ikke bare vil betale beløbet uden at have sikkerhed for domænet, og han vil sikkert heller ikke overdrage domæne uden sine penge.

Er der en fremgangsmåde hvor et af de større firmaer varetager denne opgave og virker som mellemmand eller hvad er jeres erfaring ;.(
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
07. oktober 2015 - 14:59 #1
Du kan få dig en troværdig mellemmand, som fx https://sedo.com/us/services/domain-transfer/  (for en beskeden pris)
Avatar billede reupke Nybegynder
08. oktober 2015 - 18:27 #2
Jeg kan tilslutte mig Sedo, som en god løsning til køb af domæne.
Avatar billede djmoose Nybegynder
11. marts 2016 - 14:09 #3
Det blev escrow.com