Avatar billede jdann Mester
08. oktober 2015 - 11:58 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Startside Crome

Hej
Kan nogen hjælpe
Jeg vil gerne have Crome til at starte op på den bestemt side - Stofa.dk, men det er ikke lykkedes at få det til at fungere
Uanset hvad jeg gør så kommer Crome med denne side:
http://www.trovigo.com/?ctid=CT3314958&octid=EB_ORIGINAL_CTID&SearchSource=55&CUI=&UM=2&UP=SP4E3B9172-C5BB-4B4A-86CB-BCEF87C9CFEA&SSPV=

VH
Jørgen
Avatar billede claes57 Ekspert
08. oktober 2015 - 12:17 #1
http://www.eksperten.dk/spm/999666#reply_8160644
spring ccleaner over - men kør adwcleaner og malwarebytes.
Så er der fjernet en masse gums fra dine browsere, og du kan rette startsiden.
Avatar billede aphandersen Juniormester
08. oktober 2015 - 12:18 #2
Det kunne godt type på du har noget adware installeret. Prøv at køre en scanning med et antimalwareprogram. Evt. start med det indbyggede Defender og se om den finder det. Gør den ikke det, kan du anvende et andet.
Avatar billede martens Guru
08. oktober 2015 - 12:23 #3
Uha da da...
men det kan da løses ....

luk Chrome

slet mappen C:\Brugere\%dit_brugernavn%\AppData\Local\Google\Chrome\User Data  inkl. alle undermapper.

start Chrome op igen
Avatar billede jdann Mester
08. oktober 2015 - 13:34 #4
Tak for jeres forslag
Jeg har kørt adwcleaner m.fl.
Downloadet Crome igen
Intet hjælper :)

Martens: Hvor finder jeg den mappe der skal slettes ?

VH
Jørgen
Avatar billede buddy45 Juniormester
08. oktober 2015 - 17:36 #5
Linket til www.trovigo.com kan ligge i selve genvejen som du åbner Chrome med.
Højreklik genvejen til Chrome og vælg egenskaber. I feltet Destination står stien til "Chrome.exe". Står der noget bagved kan du slette det.
Avatar billede martens Guru
10. oktober 2015 - 17:26 #6
har du fået det til at "funke" ?

hvis ikke kan du lige lave en bat / cmd -fil og smide dette ind i den :

@echo off
taskkill /f /im chrome.exe
RMDIR "C:\Users\%username%\AppData\Local\Google\Chrome\" /S /Q
pause
start chrome.exe

Echo "thats it"

mvh martens
Avatar billede jdann Mester
12. oktober 2015 - 09:39 #7
Hej alle

Jeg siger tak for jeres hjælp/ forslag

Jeg gjorde som Buddy45 foreslog - og det hjalp på situationen

Hvis Buddy45 lige giver et ping så du kan få de lovede point

VH
Jørgen
Avatar billede buddy45 Juniormester
12. oktober 2015 - 13:17 #8
Svar

Godt du fik styr på det :-)
Avatar billede jdann Mester
12. oktober 2015 - 14:56 #9
Hej Buddy45
Tror du fik trykket på " kommentar" istedet for Svar - løsning :)
Jørgen
Avatar billede buddy45 Juniormester
13. oktober 2015 - 16:42 #10
Den retter vi lige.

Mange tak :)