Avatar billede finb Ekspert
08. oktober 2015 - 14:30 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Tandhjul

Hvor finder jeg tandhjul med 20 og 31 tænder, der passer sammen ?
Det behøver ikke være fint, evt. små plastic.
Tak finb
Avatar billede hrc Mester
08. oktober 2015 - 15:16 #1
Lidt detaljer ville være nyttigt. Hvilken akseldiameter skal du bruge, hvilken diameter på hjulet. Skårne eller lige tænder osv. Kan du tegne i et tegneprogram, så er der nok masser af seje nørder med 3D-printere, der vil hjælpe. Snakkede forleden med en der endda var i gang med at printe sin egen 3D (det er gjort før, men nu ville han også)
Avatar billede hrc Mester
08. oktober 2015 - 15:17 #2
(sin egen 3D printer)
Avatar billede finb Ekspert
09. oktober 2015 - 13:04 #3
tak hrc, send svar  !
Avatar billede hrc Mester
09. oktober 2015 - 13:31 #4
Naa, jeg "kommenterede" vist mere end jeg "svarede". Tag du bare de points tilbage.
Avatar billede finb Ekspert
09. oktober 2015 - 13:43 #5
nå men tak for ideen...... finb