Avatar billede Josvto Mester
10. oktober 2015 - 12:55 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Vil ikke summe, når man bruger if formler

Hej eksperter,

Jeg har en celle, hvor der står "if(B3=11;B4;"").

Lad os sige det står i B5, men når jeg så vil summe B5 i f.eks. B1, så får jeg ikke noget frem?

Kan excel ikke summe, når det der skal summes består af en if-formel?
Har forsøgt at lave B5 om til tal, men den vil stadig ikke summe?

Nogle som kan hjælpe?
Avatar billede Josvto Mester
10. oktober 2015 - 12:56 #1
Numrene i B5 ER tal.
Avatar billede Josvto Mester
10. oktober 2015 - 13:00 #2
Arg, systemet genkendte , som . - så den fattede ikke tallene. Er ændret nu ved hjælp af indstillingerne.