Avatar billede mvsmads Juniormester
10. oktober 2015 - 13:11 Der er 1 kommentar

Hjælp til specs

Hej. Har tidligere stillet et spørgsmål, hvor jeg beder om hjælp til valg af computer. Har nu to kandidater tilbage, men netop det største krav jeg har til dem er, at de kan klare meget basic spil, såsom Football Manager og måske minecraft. Football Manager har disse minimumkrav:
OS: Windows Vista, 7, 8, 10
Processor: Intel Pentium 4 Intel Core AMD Athlon 2.2GHz+
Memory: 2 GB RAM
Graphics: NVidia GeForce FX 5900 Ultra ATI Radeon 9800 Pro Intel GMA X3100 256MB VRAM
DirectX: Version 9.0c
Hard Drive: 3 GB available space
Additional Notes: Earlier cards may only display 2D Match Viewer Mode and are not supported. Earlier cards may require the DirectX 9.0 SDK is installed to run the game. Laptop versions of these chipsets may work but are not supported.

Og det er disse computere mit valg står mellem:
http://www.expert.dk/asus-r557la-xo1543h-156-laptop/p-248607/

https://www.komplett.dk/product/845765/pc-tablets/brbare/brbare/lenovo-g50-80-156-hd#

Hvordan vil de kunne køre Football Manager? Tusind tak for hjælpen.
Avatar billede claes57 Ekspert
10. oktober 2015 - 19:55 #1
Med Intel HD grafik er det kontormaskiner, og ikke egnede til spil. Men Asus har lidt bedre/nyere Intel HD nummer, så den må være bedre. Men i den prisklasse, så er kryds&bolle eller skak  bedre.