Avatar billede pashminawear Nybegynder
10. oktober 2015 - 18:10 Der er 5 kommentarer og
3 løsninger

Feedback på webshop

Hej,

Jeg er gået i luften med mit website som sælger tørklæder og sjaler. Jeg kunne i den forbindelse godt tænke mig noget feedback på shoppen.

Kan designet gøres pænere?
Kan checkout flowet gøres bedre?

http://www.pashminawear.dk

Tak
12. oktober 2015 - 08:50 #1
Her er en feedback:  Jeg finder det et oplagt minus, at de populære varer og mest solgte bevæger sig.  Når jeg ser på en website, så vil jeg have ro og fred til at undersøge hvad der er.  Det forstyrrer og distraherer mig, ikke alene på din site, men på alle site med bevægeligt indhold, at pludselig er der et nyt indhold at tage stilling til.  Det er muligt, at jeg er alene om at se sådan på det, men nu ved du, at sådan er der også nogen (eller mindst en) der oplever det.
Avatar billede Slettet bruger
12. oktober 2015 - 18:02 #2
Hej,

Til at starte med vil jeg sige at jeg synes du har fået en rigtig fin shop op, den er behagelig og overskuelig at se på, den loader hurtigt og virker meget fin hele vejen igennem.

Der sker meget på forsiden, det er fint med introduktionen, men man bør ikke centrere teksten efter min mening, det gør den svær at læse.
Men man får en cookie bar, en konkurrence i stor boks til venstre, en stor facebook boks til højre, det er utrolig mange ting som forstyrre det første indtryk og det synes jeg er synd. Der er nemlig god fokus på det vigtige bag ved alt dette, altså produkterne, en rigtig fin visning/præsentation af dem.

Nyt fra bloggen virker ikke rigtig for mig i denne sammenhæng, synes det fylder alt for meget, synes måske det skal være mindre og så er det også synd at det bryder med 4 spalte designet som der ellers er. Ville også overveje at have 4 spalter i footeren, det vil passe meget bedre og heller ikke efterlade så meget luft dernede.
Nu vi er ved footeren, synes jeg ikke der er behov for den der hop-til-top knap dernede.

På undersiderne hopper produkt boksene dog når man hover over dem, de udvider sig i bunden og det fungerer ikke helt, det gør de ikke på forsiden.

Vh
Ole Jørgensen
18. oktober 2015 - 13:48 #3
pashminawear, kom du fra det igen?  Du fik et par indlæg på dit spørgsmål, men du synes ikke at have været inde på Eksperten og se disse indlæg.  Hvis spørgsmålet ikke længere er relevant, så luk det venligst igen i overensstemmelse med Ekspertens regler.  Ellers kom ind og forklar din videre hensigt.
Avatar billede PureStyle Praktikant
26. oktober 2015 - 17:04 #4
Jeg synes det er en meget flot side. Den er indbydende og fint afstemt med hensyn til layout og farvevalg. Jeg savner måske lidt om, hvem der står bag PashminaWear: hvem er i? gerne med navns nævnelse. Evt. med et foto, og du skriver "vi" - hvor mange er i? Det vil jeg som kunde gerne vide, hvem er det jeg handler med?. Beskrivelsen "om PashminaWear" virker efter min mening, lidt upersonlig´.

Desuden bliver jeg irriteret over, at banneret "Vil du vinde et lækkert sjal?" konstant popper op, når man er inde og kigge på siden.

Held og lykke med projektet

Birgitte
www.purestyle.dk
30. oktober 2015 - 06:46 #5
pashminawear, kom du fra det igen?  Du fik et antal indlæg på dit spørgsmål, men du har ikke været inde og se dem.  Hvis spørgsmålet ikke længere er aktuelt, så luk det venligst igen.  Ellers kom ind og fortæl din videre hensigt.
Avatar billede pashminawear Nybegynder
06. november 2015 - 11:52 #6
Hej alle, tak for de brugbare svar. Jeg har meget at arbejde på.

Spacemaninc, hvor er det præcis produkterne hopper?

PureStyle, det er meningen at den kun skal poppe op én gang. Hvilken browser bruger du? Jeg har prøvet at gøre Om PashminaWear mere personlig ved at indsætte et billede.
Avatar billede PureStyle Praktikant
06. november 2015 - 13:49 #7
Jeg bruger Internet Explorer. Wauw det ser godt ud nu under fanebladet: Om PashminaWear.  Flot foto, du er en smuk repræsentant for din webshop og dine produkter👍🏼👍🏼.

PureStyle
Birgitte
Avatar billede Slettet bruger
06. november 2015 - 22:25 #8
Hej,

Det er på undersiderne (ikke forsiden) at den udvider boksen ved hover, sidder på mac nyeste version af chrome, men den gør det også i firefox og safari.
https://dl.dropboxusercontent.com/u/9792377/pashmina-01.png

Den laver et lille hop på alle produkterne, men hvor den ikke udvider boksen
https://dl.dropboxusercontent.com/u/9792377/pashmina-02.png

Fandt lige en anden fejl på firefox, der sker et eller andet med toppen, menuen osv.
https://dl.dropboxusercontent.com/u/9792377/pashmina-03.png

Vh
Ole Jørgensen