Avatar billede Josvto Mester
10. oktober 2015 - 20:32 Der er 1 løsning

Hot swap ikke genkendt

Hej alle,

Jeg har et problem.

Jeg har enabled hot swap i BIOS og det plejer at virke. Men efter en opgradering til Windows 10, kan den ikke finde min hot swap disk mere.

Eller, det vil sige, at det kan den godt, men den vil ikke vise den i "stifinder". Jeg kan se den af "Device manager".

Jeg ved ikke hvad jeg mere skal opdatere på mit bundkort for at få det til at virke.

Bruger et Cooler master kabinet og et ASUS Z87-PRO - Haswell bundkort. Nogle som kan hjælpe?
Avatar billede Josvto Mester
11. oktober 2015 - 00:44 #1
lukket