Avatar billede Pansho Praktikant
11. oktober 2015 - 16:03 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Driver problem

PC type: BRIX Ultra Compact PC Kit Model: GB-BXBT-28O7 (stationær)
Ved levering var der ikke installeret Window7 (er installeret nu + Word Premium 2010.
Nu vil jeg meget meget gerne bede om jeres hjælp og vejedling m.v.
Der var ikke nogen driver CD/DVD ved leveringen. Hvem har et forslag til hvor man kan downloade en driver der kan bruges nu og fremover.
På forhånd mange tak for hjælpen.
Hilen
acn
Avatar billede poko1 Ekspert
11. oktober 2015 - 16:14 #1
Prøv med Slimdrive! Download PDF Filen og i toppen er der et direkte link til Download.
http://web.gratisupload.dk/f/87eddfb5lr
Avatar billede Henry Novice
11. oktober 2015 - 17:17 #2
Avatar billede Pansho Praktikant
11. oktober 2015 - 17:50 #3
Tak for et hurtigt svar. Tak for fremsendte.
Desværre den fungerede ikke.
Jeg ser frem til de næste forslag.
Hilsen
acn
Avatar billede Henry Novice
11. oktober 2015 - 18:25 #4
hvad fungerede ikke ???
Avatar billede 220661 Ekspert
11. oktober 2015 - 18:34 #5
drivere direkte fra producentens hjemmeside burde virke vil jeg mene.

Slimdrivers er en god løsning, men det kræver at internettet kan virke på den nævnte pc. Ellers kan du jo ikke hente driverne den finder.
Avatar billede Henry Novice
11. oktober 2015 - 19:07 #6
Ah det skrev du jo ikke noget om, så skal du have fat i driver magician den kan både opdatere og backup og restore drivere backup kan både til Zia og mappe og exe
Avatar billede 220661 Ekspert
11. oktober 2015 - 19:32 #7
#6 ??
Jeg har ikke startet tråden, og vi ved jo ikke om der er net forbindelse på den nævnte pc.
Det skrives der ikke noget om i indledningen.

Er der forbindelse vil både #1 og #2 kunne løse de sidste drivere der mangler :-)

Er der ikke forbindelse skal driverne hentes fra producentens hjemmeside (#2) fra anden pc og lægges på et medie den nævnte pc kan læse. Måske de skal brændes på en cd, så man har dem til en anden gang.

Slimdrivers kan også tage backup af driverne når de er på plads :-)
Avatar billede poko1 Ekspert
11. oktober 2015 - 19:52 #8
Hent >Lan driver læg den på en USB nøgle og kør derfra
http://download.gigabyte.eu/FileList/Driver/brix-baytrail_driver_lan_win7.exe
Avatar billede Henry Novice
11. oktober 2015 - 21:14 #9
#7
beklager det havde jeg ikke lige set :-)
Avatar billede 220661 Ekspert
12. oktober 2015 - 16:32 #10
#9 Helt i orden :-)

Håber spørger får styr på driverne så der kommer en brugbar computer ud af det :-)
Avatar billede Henry Novice
12. oktober 2015 - 22:30 #11
En anden mulighed er også [url]www.drivermax.com[/url] denne er gratis men med en begrænsning af 2 drivere pr. døgn
Avatar billede Pansho Praktikant
13. oktober 2015 - 02:18 #12
Desværre den kunne ikke bruges.
Tak for hjælpen
Hilsen
acn
Avatar billede Pansho Praktikant
13. oktober 2015 - 02:21 #13
Tak for forslaget.
Desværre.
Hilsen
acn
Avatar billede Pansho Praktikant
13. oktober 2015 - 02:29 #14
Tak for din henvisning, alt fungerede. Firmaet hvor jeg havde køgt pceren sendte jeg en mail ang. mit problem. jeg fik svar fra dem i dag. Med post hvor der var lagt driver DVD i, De beklagede meget,den var ikke lagt i pakken fra firmaet. Sp nu er alt løst.
Tak for forslag og hælpen
Hilsen
acn
Avatar billede 220661 Ekspert
13. oktober 2015 - 17:20 #15
Velbekomme.
Det var da god service.
Du lukker bare igen med et af dine svar.
Fortsat god dag :-)
Avatar billede Henry Novice
13. oktober 2015 - 21:28 #16
jeg kan stadig ikke se hvad problemet var kontra de løsnings forslag der kom frem

hvorfor kan du ikke bare selv downloade drivere fra hjemmeside eller installere drivere vha. de programmer der blev foreslået.
Avatar billede Pansho Praktikant
14. oktober 2015 - 10:09 #17
Tak for mailen.
Problemmet er løst.
Hilsen
acn
Avatar billede Pansho Praktikant
14. oktober 2015 - 10:15 #18
Problemet er løst
Hilsen
acn