Avatar billede Kodelærlingen Juniormester
12. oktober 2015 - 11:23 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

VBA: Gemme reference i mail object

Hej
Jeg kan generere Outlook mails med indhold med VBA.

Jeg kunne godt tænke mig, at kunne gemme en reference i hver mail, hvordan gør jeg det med VBA?

Jeg vil også gerne kunne udtrække referencen, når jeg skal gemme de sendte mails med VBA, da msg-filen skal navngives efter den tildelte reference (som er gemt i selve mailen).
Avatar billede Kodelærlingen Juniormester
15. oktober 2015 - 14:13 #1
Når jeg højre klikker på en msg-fil, kan jeg se forskellige egenskaber for filen. Under fanen "Brugerdefineret", kan man tilføje forskellige oplysninger.

Hvordan tilføjer jeg en værdi til "Brugerdefineret" med VBA? Og hvordan kan jeg læse den værdi?
Avatar billede Kodelærlingen Juniormester
16. oktober 2015 - 12:13 #2
Hvis informationen kan gemmes manuelt på selve msg-filen, så burde det vel også være muligt at gøre det via VBA, men hvordan???
Avatar billede Kodelærlingen Juniormester
22. oktober 2015 - 12:38 #3
Lukketid