Avatar billede ekspert_bruger Juniormester
12. oktober 2015 - 13:34 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvor mange ampere

Jeg har en bredbåndsrouter hvor jeg har mistet den originale strømforsyning til, men jeg har en anden strømforsyning. På bredbåndsrouteren står der 5V, 2,5A og den strømforsyning jeg har er på 5V, 2A. Kan den bruges?
Avatar billede Slettet bruger
12. oktober 2015 - 13:51 #1
slå dens manual op med det fulde navn den har, routeren.
Avatar billede mjansen Seniormester
12. oktober 2015 - 13:59 #2
Jeg vil tror du kan bruge den. din strømforsyning levere 0,5 A for lidt, men der vil ikke ske noget ved at prøve med den og se om det virker.
Avatar billede 220661 Ekspert
12. oktober 2015 - 22:24 #3
Hvis du vælger at prøve den, skal du lægge en hånd på den efter et stykke tid.
Er den mere end almindelig håndlun, skal du finde en anden der opfylder kravene.
Når den kører 24/7 så skal den være kraftig nok, da den jo ikke får pauser så den kan køle ned.
Den yder jo også kun 80% af det den originale forsyning kunne klare.
Avatar billede Slettet bruger
17. oktober 2015 - 01:00 #4
#3 råd er godt. hvis den bliver meget varm kan den ikke klare den.

min router adapter er jo tændt 24/7, og den er nærmest som en kold frikadelle :)
Avatar billede ekspert_bruger Juniormester
28. november 2015 - 19:26 #5
Lukker
Avatar billede 220661 Ekspert
28. november 2015 - 22:23 #6
Hvad endte den med??
Prøvede du den eller??