Avatar billede Raun-IT Nybegynder
13. oktober 2015 - 17:53 Der er 1 kommentar

Teamspeak DNS SRV Record

Jeg har lavet en teamspeak på min gamle computer. Den kan jeg connecte til via min IP, men da jeg ikke lige har lyst til at give min ip ud til alle ville jeg gerne vide om nogle er jer vidste hvordan jeg kunne gøre så det kan connecte gennem et domæne jeg ejer, og hvordan man gjorde....
Avatar billede Henry Novice
13. oktober 2015 - 21:38 #1
selvom du opretter en dns navn til den så er det bare at skrive i "cmd" ping ditnavn.dk så får man din ip, så det er nemmere at bare give din ip