Avatar billede Jannickhess Professor
16. oktober 2015 - 00:59 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Usb Dock 4G tidl Telia dims nu nyt simkort lagt i ?

Kære alle,

Jeg har en Usb Dock til internettet, sort ´Købt fra Telia, men bruger nu den til Telmore, den kan finde sinalet men problem med at kunne logge ind på den her til aften / nat.

forventer at den skulle kunne bruges til anden internet udbyder også. ?

Nogen der har en idè

JH
Avatar billede claes57 Ekspert
16. oktober 2015 - 08:59 #1
normalt er det bedst at bruge en alm usb-dongle til første gang, den forbindes. Så indlæses også et lille driverprogram. I det kan du slå pin-koden fra - når det er gjort, så luk ned og flyt sim-kortet. Hvis den nu virker, så afinstaller dongles driverprogram. Ellers tilbage på dongle og i programmets indstillinger nedskrive opkalds-id osv og tjek, at de oplysninger også findes i din usb-dock.
Avatar billede Jannickhess Professor
20. oktober 2015 - 23:21 #2
Claes,

Ok jeg kigger på det via din beskrivelse snarest muligt

JH
Avatar billede store-morten Ekspert
21. oktober 2015 - 05:26 #3
Kik lige på denne også:
http://www.eksperten.dk/spm/1004686
Avatar billede Jannickhess Professor
19. februar 2016 - 18:01 #4
Jeg bruger ikke dongelen mere til noget
så ? er ikke mere aktuelt

KH

Jannick