Avatar billede kimlarsen Praktikant
16. oktober 2015 - 09:34 Der er 1 løsning

Designproblem i Contact Form 7 ( Wordpress )

Hej.

Jeg slås med et problem i Wordpress´s plug-in Contact Form 7 !

Jeg har installeret CF7 Skins som add-in til CF7.

På min forside vil jeg gerne have en superminimal kontaktform bestående af navn, telefon og emne. Den skal holde sig indenfor 244x90 pixels og må gerne se ud som i mit eksempel : http://sats-gruppen.dk/wp-content/uploads/2015/10/opgave.jpg

Men uanset hvordan jeg gør, så fylder mine egne forslag alt for meget !

Er der en som vil hjælpe mig ?
Avatar billede kimlarsen Praktikant
23. januar 2016 - 00:46 #1
Ingen svar - Spørgsmålet lukkes !