Avatar billede simon76 Praktikant
16. oktober 2015 - 11:32 Der er 1 løsning

Rullefunktion i dropdownmenu på iPad / Iphone

Hej,

Jeg skal have en webshop hvor der skal sælges varer i forskellig længde. Længderne skal vælges i en dropdown menu.
På feks iPhone vælger man i en dropdownmenu med et hjul som når man stiller uret. Denne funktion skal jeg bruge, men jeg kan ikke finde nogle der tilbyder denne funktion.

Funktionen jeg søger er f.eks på denne side, når man vælger størelse: http://shop.smukfest.dk/Merchandise/T-shirt+%E2%80%93+sort+%28herre%29

Er der nogen der ved hvor jeg kan få en webshop med denne feature?

Mvh Simon
Avatar billede simon76 Praktikant
30. november 2015 - 06:12 #1
Lukker