Avatar billede ZeBa Ekspert
17. oktober 2015 - 04:41 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvordan slipper jeg af med Microsoft mail?

Når jeg på en webside klikker på et mail-link, åbner det ikke mit Outlook, men en blå side hvor jeg skal logge ind på min Microsoft konto.
Hvordan slipper jeg af med det?
Avatar billede poko1 Ekspert
17. oktober 2015 - 08:09 #1
Har du flere konti?
I Outlook. Prøv -åben Funktioner E-mail-konti få vist eller rediger eksisterende e-mail-konti.
Marker den konto du vil benytte tryk på benyt som standard Udfør ok.
Avatar billede buddy45 Juniormester
17. oktober 2015 - 09:01 #2
Klik START og Standard Programmer. Her vælger du Outlook som standard email program.
Avatar billede ZeBa Ekspert
18. oktober 2015 - 00:51 #3
#1: Min "rigtige" konto er den eneste i oversigten, så den er standard.
Avatar billede ZeBa Ekspert
18. oktober 2015 - 00:56 #4
#2: Sådan, 1000 tak, får jeg et svar til points
Avatar billede buddy45 Juniormester
18. oktober 2015 - 07:16 #5
Takker :)