Avatar billede pvn Juniormester
17. oktober 2015 - 19:55 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Webhotell der understøtter mailalias

Hej

Er kunde hos surftown, hvor det tidligere var enkelt overskue min emailkonti samt enkelt at oprette mailalias. Jeg benytter mailalias til at modtage inforamtioner fra en række virksomheder, hvor hver virksomhed sender på et til dem oprettet mailalias.
Desværre har Surftown omlagt deres kontrolpanel, så det dels er blevet mindre overskueligt at få overblik over anvendte mailkonti, dels næsten umuligt at administrerer sine mailaliaser.

Derfor søger jeg et billigt webhotel der understøtter anvendelsen af mailalias - Hvilket kan I anbefale?
Avatar billede aphandersen Juniormester
17. oktober 2015 - 19:59 #1
Det kan rigtig mange webhoteller. Jeg synes selv det er nemt at administrere fra f.eks. Unoeuro, der er et meget billigt webhotel. Har du prøvet dem?
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
17. oktober 2015 - 20:03 #2
Hej

Jeg driver sitet www.posthuset.nu. hvor du gratis kan for et mailhotel.

Måske en mulighed så kan du lade hjemmesiden ligge hos surftown.

Kenneth
Avatar billede pvn Juniormester
12. november 2016 - 12:08 #3
Jeg valgte one.com