Avatar billede mozillaa Nybegynder
18. oktober 2015 - 17:14 Der er 1 løsning

WDR4300 Port forwarding + Windows 10

Hejsa.

Jeg har et spil ved navn Factorio som jeg gerne vil Port-forward til 34197 UDP.

men men men..

Efter jeg har port-forwarded til 34197 og tester om min port er åben siger den at porten IKKE er åben.

- Jeg har laver static IP addresse, da jeg læste at dynamisk ikke var godt.

- Der åbnet 34197 i firewallen

men det har ikke givet noget gevinst.

Er der en som kan hjælpe mig ?
Avatar billede mozillaa Nybegynder
03. november 2015 - 21:08 #1
ringede til waoo, fik en ny ip som kunne tilgås udefra, det fixede ikke problemet..

Hentede så et lille program som hedder "portforward.exe" og så virkede det bare unden problemer..

Jeg lukker tråden her.