Avatar billede lenelarsen26 Nybegynder
19. oktober 2015 - 08:05 Der er 3 kommentarer

Links

Hej jeg har en html side der er opdelt i Header, venstre bar, section og footer. Når brugeren trykker på et link, skal section udskiftes med et CSS , header,venstre bar og footer skal bibeholdes fra html dokumentet.
Jeg har følgende linie: <a link rel="stylesheet" type="text/css" <a href="http://www.lene-grube-smith-larsen.dk/Boernebog forside.CSS">Børnebogshæfte Alle mine dyr</a>. Men jeg får en kode 404 not found når jeg kører det.
MVH Lene
Avatar billede keysersoze Guru
19. oktober 2015 - 10:35 #1
ikke helt forstået - du vil udskifte din styling eller hvad?
Avatar billede lenelarsen26 Nybegynder
19. oktober 2015 - 12:09 #2
Ja, jeg vil udskifte indholdet af sidens body,og bibeholde header, venstre bar og footing. Kan man det med HTML og CSS?
Avatar billede keysersoze Guru
19. oktober 2015 - 13:07 #3
Tja, men så skal du over i noget med (i)frames og det kan ikke umiddelbart anbefales. Skal du udskifte noget på en side kræver det i den simpleste form JavaScript, hvor du loader alt og viser/skjuler indhold efter behov - ellers skal du over i dynamisk load med AJAX eller et framework/library som fx Angular eller Ember.