Avatar billede jensatlietodk Nybegynder
21. oktober 2015 - 15:32 Der er 1 kommentar

Nogen der har arbejdet med PHP og Adwords bid optimering

Er der nogen der der arbejdet med algoritmer til adwords bid optimering herinde og som vil udveksle erfaringer ?

/jens
www.lastminutecharter.eu
Avatar billede Stubblefield Billy Praktikant
04. oktober 2019 - 10:37 #1
Jeg har lovet at sætte en ny hjemmeside op for en god ven, hun er lige gået i gang som fuldtids kunstmaler, jeg har før lavet en for hende i joomla, det er dog 5-6 år siden, eller har jeg mest brugt cmssimpel, men alt sammen for meget længe siden, så det hele er lidt rusten. Men hun skal have en meget banal hjemmeside men en topmenu, lidt info og kontaktsider samt en galleriside hvor der kan stå lidt tekst til hvert billede. Helst skal det være sådan at hun nemt selv kan ligge nye billeder ind og slette solgte, så jeg kan blive fri for den del: granny 2.0