Avatar billede MartinDenFørste Juniormester
22. oktober 2015 - 21:28 Der er 5 kommentarer

Har brug for et par hovedtelefoner

Hej Eksperten.dk

Jeg er begyndt at gå meget, og jeg sidder også i bussen en hel del nu hvor jeg er startet på gymnasiet.
De 40 minutter busturen tager ville helt klart være bedre hvis jeg havde nogle hoventelefoner jeg kunne tage på og lytte til noget musik.

Jeg har nogle krav her:
* Ikke in-ear hoventelefoner - mine øregange er fucked, og intet passer.
* Gerne nogle lidt a la Beats, men de skal ikke koste en sådan formue.
* Ikke alt for store - jeg har et headset med 50mm driver, alt for store at gå rundt med.
* Jeg har ikke en præcis prisklasse, men så længe de ikke er alt for dyre går det nok.

Håber i kan hjælpe :)
Avatar billede Blueeyez Mester
22. oktober 2015 - 22:18 #1
http://www.pricerunner.dk/pl/94-3012839/Hoeretelefoner/SteelSeries-Siberia-V3-Sammenlign-Priser

Har selv Siberia V3 og de er rigtigt lækre..
De lukker os af for en del støj..
Avatar billede MartinDenFørste Juniormester
25. oktober 2015 - 13:51 #2
Jeg ser at du ikke har læst spørgsmålet.

Jeg har et fint headset til gaming, det er ikke det jeg leder efter.
Avatar billede Blueeyez Mester
28. oktober 2015 - 18:29 #3
Nævner jeg gaming?

Nå, men afmelder. Da jeg ikke bryder mig om din attitude!
Avatar billede MartinDenFørste Juniormester
28. oktober 2015 - 18:42 #4
Jeg svarede i samme tone.

Jeg leder efter et der ikke er for stort. Jeg kan ikke rende rundt med en 50mm driver headset. Det går ikke.

Jeg kan dog se at dette ikke er stedet at få hjælp, jeg må se om jeg kan finde en side med hjælpsomme folk :)
21. september 2016 - 16:47 #5
HEJ,

Jeg vil ikke blande mig i noget kørende, bare give dig en ide:

Du kunne jo også bruge dine ny -anskaffede høre-bøffer (= høre telefoner) til at repetere engelsk (fransk hvis du har det) (latin - hvis det stadig eksisterer på gymnasieplanen) eller hvad du nu synes du bør repetere....

Lytter du ttil Beethoven's 9'ende repeterer du jo klassisk musik,. lytter du til Rollin' Stones er de jo engelsk du repeterer, eller hvis du lytter til Madonna er det jo stadig engelsk du repeterer.....    (Get the point ! )

Kristian