Avatar billede skarven Nybegynder
23. oktober 2015 - 19:35 Der er 6 kommentarer

Router Yousee

Hej
Hvad kan være årsagen til at en hjemmeside ikke opdaterer sig, det drejer sig om en webshop http://www.webshop.flueopskrifter.dk/oversigt.php?t=1&id=1&u=1&uk=1
Når jeg kører den igennem wifi vil den ikke opdatere antal og pris, kører jeg udenom wifi på mobilen virker det upåklageligt, håber der en der har en løsning. På forhånd tak.
Avatar billede claes57 Ekspert
23. oktober 2015 - 20:41 #1
det er lokalt hos dig - jeg har yousee-net og router, og det kører fint.
Avatar billede skarven Nybegynder
24. oktober 2015 - 07:50 #2
Ja det er jeg klar over, men hvad går der galt. :-)
Avatar billede claes57 Ekspert
24. oktober 2015 - 09:01 #3
er der en proxy-server undervejs? så er det der, den opdaterede side strander.
Avatar billede skarven Nybegynder
25. oktober 2015 - 14:15 #4
Hvordan finder man lige ud af det :-)
Avatar billede skarven Nybegynder
26. oktober 2015 - 17:02 #5
Hej Claes
Kunne du eventuel prøve at teste siden ud og se om den virker gennem dit netværk, det eneste du skal gøre er at gå ind under fluer, vælge den øverste flue gå ind i den, skrive antal 5 og opdatere antal og se om den retter sig til 5 stk. pris 125 kr.
På forhånd tak
Avatar billede claes57 Ekspert
26. oktober 2015 - 19:50 #6
jeg har testet ved #1 - så det er ok. Men du bør nok skrive data om, så du gemmer bestillingen i en cookie og ajourfører pris via javascript lokalt hvis antal ændres.
Så er det først ved bestilling, at data fra cookie skal sendes til server.

et link som
http://www.webshop.flueopskrifter.dk/vare.php?id=12&uk=12&u=1&privat=80&prisid=80&brugerid=12&mainid=12&idmain=1280&brugernavn=&varer=Vaskebj%F8rnen&budid=1&antal=1
kalder direkte på misbrug fra folk med onde hensigter.