Avatar billede Chieu1 Nybegynder
23. oktober 2015 - 23:40 Der er 5 kommentarer

Hjemmeside

Hej..

Jeg kunne godt tænke mig at høre hvad i synes om min hjemmeside. www.clpolering.dk
Avatar billede Slettet bruger
24. oktober 2015 - 10:02 #1
Hej Chieu

Jeg synes det er en fin og overskuelig hjemmeside, sådan ved første øjekast, men har lidt feedback du kan bruge hvis du vil eller bare sige nåh til, meget er jo smag og behag omkring design og opsætning.

Jeg synes din forside når man scroller ned til de 6 arbejdsområder eller hvad jeg skal kalde dem, bliver meget mere personlig og fin der, hvorimod den tegneserie stil der ligger i det store hero/billede felt i toppen ikke rigtig virker for mig, det er ikke den stil jeg synes I skal bruge, men mere rigtige billeder som der også gøres på alle undersidernes toppe.
Den topbar tager meget plads på forsiden og gør faktisk ingen ting, det er baren under der er interessant med hent tilbud & jeres nummer, for det er her man får den info man skal bruge hvis man vil i kontakt og benytte jeres service. Så jeg ville samtidig lave den samme højde som dem på undersiden, så hopper det heller ikke når man skifter.
Jeg ville dog lave to ændringer til topbaren generelt hvis det er muligt, jeg ville have forskellige billeder, så det ikke er det samme for alle undersider, men giver et pænt billede og en tekst der er relevant for den side man er på. Samtidig ville på forsiden have det som underside også med at undgå at have teksten som en del af billedet, men som ren tekst, det vil også gøre noget ved jeres google indeksering, da det her er det øverste/"vigtigste" punkt kodemæssigt og så er det "bare" et billede, det synes jeg er synd.

Det er fint siden er responsiv, så man kan se den på forskellige enheder, men kommer man ned på mobil, så tager menupunkterne alt skræm pladsen, hver gang man skifter side, det er ikke optimalt, jeg ville skifte den til en foldud menu for at man ikke får den at se som det eneste hver gang, men kan vælge at få den vist hvis man skal bruge den.
Det er fint at topbilledet bliver mindre, men kontaktbaren under topbilledet, fylder rigtig meget på mobil, den har mere fokus en topbaren, den måtte efter min mening gerne have den position, men det er indholdet der er vigtigst, de skal som skrevet før nok se informationen og kunne kontakte jer, men den behøver ikke fylde så meget.
Der er på enkelte af siderne hvor indholdet ikke helt passer med den responsive del, det skal måske lige justeres, så det kan være der og ser fint ud lige meget som man er på mobilen eller andet.
Tilmelding til betalings service ændre sig ikke på mobilen, så den tager utrolig meget plads, måske heller ikke den vigtigste information at vise, den ville jeg nok vælge at skjule på de små enheder.

Det var vist lige det for nu, venlig hilsen
Ole
Avatar billede PureStyle Praktikant
30. oktober 2015 - 18:01 #2
Hej Cheiu.

Meget flot hjemmeside, og den blå farve signalerer jo renhed!!.
Måske har jeg ikke undersøgt det grundigt nok, men jeg kan ikke umiddelbart finde dine handelsbetingelser. Endvidere kan jeg godt mangle en "Om os". Hvem/hvor mange er ansat i firmaet, fortæl lidt om hvem i er, jeres baggrund, erfaring mm. Det vil man som kunde gerne vide lidt om, inden man tager kontakt.
Hvis handelsbetingelserne og "Om os" figurerer et sted på siden, er de i hvert fald godt gemt af vejen, og det er vel ikke meningen?.
Held og lykke med hjemmesiden.

Birgitte
www.purestyle.dk
Avatar billede PureStyle Praktikant
31. oktober 2015 - 11:36 #3
Hov, det gik vist lige lidt for stærkt, for handelsbetingelser, kan jeg da godt forstå jeg skal kigge langt efter - pinligt - og ingen kommentarer!!
Birgitte
Avatar billede Fix2700 Nybegynder
22. november 2015 - 13:37 #4
Hejsa

Jeg syns siden generelt ser fin ud, og den skal nok virke for dig og din forretning.
Har du brugt lang tid på din kontakt formular ?

Venlig hilsen Ole
www.vinduespudsningkoebenhavn.dk
Avatar billede AndersH Praktikant
05. juni 2017 - 15:49 #5
Hej Chieu

Hvordan gik det med din ghemmeside?Vi hørte aldrig fra dig

Venlig hilsen Anders
www.algespecialisten.dk