Avatar billede 220661 Ekspert
24. oktober 2015 - 09:54 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Hvornår starter "Det nye Eksperten"?

Fik en mail fra Lars Jakobsen for et stykke tid siden, som beskrev at nye tiltag var på vej. Så vidt jeg husker blev der skrevet at de formodede at det ville starte op i begyndelsen af oktober. Men der er ikke sket meget senere. Heller ikke hvor langt man er nået.
Synes det havde været fint med en tilbagemelding fra baglandet om hvad status er.
Mvh 220661
Avatar billede claes57 Ekspert
24. oktober 2015 - 10:02 #1
Muligvis vil de her (modsat fx ekstrabladet) teste inden de flytter system. Nogle gange får man rettet en fejl hurtigt - andre gange ved man knap, hvor man skal lede.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
24. oktober 2015 - 11:34 #2
Lars Jacobsen skrev intet årstal ... "...men vi regner med at det er i starten af oktober måned. "
Avatar billede 220661 Ekspert
24. oktober 2015 - 12:42 #3
#1 Ja det er bedre at udskyde start fremfor en masse fejl
#2 Det er rigtig nok, og problematikken med tidsrammer i eksperten fortsætter måske så der går en rum tid før den starter op?

Men jeg kunne godt tænke mig en tilbagemelding fra admin om det. Han burde vide mere om det.
Avatar billede Uvanga Ekspert
24. oktober 2015 - 14:33 #4
Jeg kan tilslutte mig synspunktet om en tilbagemelding, og tidshorisont fra admin. Det ville være rart med et opslag om processens fremdrift.
Avatar billede aphandersen Juniormester
24. oktober 2015 - 19:28 #5
Ja, det er lidt mærkeligt og jeg ser også frem til en mere mobil version af Eksperten. Er det ikke muligt at kontakte admin og spørge?
Avatar billede 220661 Ekspert
25. oktober 2015 - 08:06 #6
#5 Jeg har givet ham et link :-)
Avatar billede 220661 Ekspert
28. oktober 2015 - 16:29 #7
"Der er desværre ikke noget nyt på den front og jeg tror heller ikke jeg kan komme med nogle banebrydende oplysninger ud over at de arbejder på det."

Det er den melding jeg fik på intern post fra admin i dag
Avatar billede aphandersen Juniormester
28. oktober 2015 - 16:58 #8
Jeg har også fået kontakt med dem og der er en god grund til at de er forsinket, og der bliver stadig arbejdet hårdt på det. De har desværre ikke haft tid til at melde det ud. Jeg tror det bliver lanceret inden for nogle måneder efter denne forsinkelse.
Avatar billede 220661 Ekspert
28. oktober 2015 - 17:15 #9
#8 Ja det gør de måske. Men jeg synes det er en dårlig ide at melde en tidsramme ud, når de gang på gang ikke kan holde denne.
Avatar billede 220661 Ekspert
29. oktober 2015 - 16:41 #10
Lukker den ned her nu, men lader overvågning køre.
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
09. november 2015 - 22:10 #11
Hej

Det er min fejl at der ikke er meldt mere ud. Vi mistede desværre vores lead-udvikler for Eksperten. Det har sat udviklingen lidt i stå.

Men vi er i gang lige nu og har ansat en ny udvikler / udviklingschef. Vi er i disse dage i fuld gang med at gennemgå projektet for at kunne melde en realistisk tidsramme ud. Den er ikke død - selvom det kan føles lidt sådan :-)
Avatar billede 220661 Ekspert
10. november 2015 - 16:01 #12
#11 Ok.