Avatar billede Mikmeier Praktikant
24. oktober 2015 - 14:01 Der er 3 kommentarer

Links

Jeg har det problem, at jeg ikke kan finde ud af, at lave linkene til de enkelte medlemmers profiler som er vist på dette link: http://www.danskjulemandslaug.dk/kontakt/find-julemand.html
Jeg er ved at bygge en ny hjemmeside til Dansk Julemands Laug og det skulle jo gerne være sådan som det er på linket. At når der klikkes på de enkelte landsdele, så dukker udvalget af julemnænd op. Håber på eksperthjælp.
Avatar billede Mikmeier Praktikant
24. oktober 2015 - 14:09 #1
Jeg glemte lige, at Danmarkskortet skal med på siet, inddelt i regioner, som det er på den nuværende.
Avatar billede eksalia Nybegynder
03. december 2015 - 18:43 #2
Reklame ?
Avatar billede Mikmeier Praktikant
03. december 2015 - 20:28 #3
nej