Avatar billede langoe Mester
25. oktober 2015 - 11:05 Der er 15 kommentarer

Opdateringer HJÆLP; HJÆLP!!!!

Når jeg starter PC, skriver den, at jeg skal gå til Windows Update og installere vigtige opdateringer.

Gør jeg så det og trykker på indstillinger, sker der ikke en døjt. Den skriver "henter", og sådan bliver det ved i timevis.

Når jeg ser under historik, fremgår det, at der ved hver opdatering siden 17-07-2015, er anført:
"Installationen blev ikke fuldført"

Hvad er der galt, og hvad gør jeg.

Anvender Windows 8.1
Avatar billede buddy45 Juniormester
25. oktober 2015 - 11:11 #1
Giv den tid. Jeg opdaterede sidst min Windows 8 den 6/8. Der lå 190 opdateringer her til morgen kl. 9 og den er stadig i gang.
Avatar billede langoe Mester
25. oktober 2015 - 11:24 #2
Det lyder enkelt....

Et par uddybende spørgsmål:

1. Hvordan ser jeg, hvor mange opdateringer der ligger?

2. Når du har 190 fra 6/8, så bør jeg jo have flere.  Skal jeg bare lade den stå i timevis og "hente"?

3. Kan jeg arbejde på PC medens det foregår? Jeg synes kun jeg kan komme væk fra siden ved at lukke den.
Avatar billede buddy45 Juniormester
25. oktober 2015 - 11:34 #3
Normalt kan du i Update vinduet se hvor mange opdateringer der er.
Der kan gå lang tid. Hos mig stod der bare 'Henter...' i næsten to timer, før den så begyndte at installere og fylde bjælken ud.
Du kan arbejde imens. Minimer eller luk.
Avatar billede poko1 Ekspert
25. oktober 2015 - 12:27 #4
Gå i Kontrolpanel Tryk på Windows Update.

http://gratisupload.dk/f/8u5v6fjmq9/full
Avatar billede langoe Mester
25. oktober 2015 - 12:28 #5
Tak for hjælpen.

Vil du lægge et svar  :)
Avatar billede poko1 Ekspert
25. oktober 2015 - 12:47 #6
buddy45
skal svare! mit indlæg var for at synliggøre svaret!
Avatar billede buddy45 Juniormester
25. oktober 2015 - 12:52 #7
Jeg springer points over. Men tak for tilbuddet.

/Buddy
Avatar billede langoe Mester
25. oktober 2015 - 12:56 #8
Tak begge 2.

Er i gang..............
Avatar billede langoe Mester
25. oktober 2015 - 14:56 #9
Nu kommer jeg tilbage, for den står stadig og tygger. Skriver:

Henter 23 opdateringer (0 KB i alt,0% fuldført)

Kan det passer efter så lang tid??
Avatar billede poko1 Ekspert
25. oktober 2015 - 16:49 #10
Avatar billede langoe Mester
25. oktober 2015 - 17:19 #11
Systemet er 64 bits; men jeg kan se, at der til sidst har været nogle opdateringer til 32 bits, som er foretaget. Derefter er de følgende opdatering mislykkedes.

Er det noget, der er relevant?
Avatar billede poko1 Ekspert
25. oktober 2015 - 17:39 #12
En pc med 64 bit indeholder også 32 bit
når du kigger i stifinder ser du
Programmer som er lig 64 bit
Programmer (x86)som er lig 32 bit
Avatar billede langoe Mester
25. oktober 2015 - 17:45 #13
Så der har siden 15-07 kun været opdateringer til 32 bit?

De er ikke blevet installeret lige som Windows Defender ikke er.

Men maskinen er opdateret og beskyttet skriver den.
Avatar billede poko1 Ekspert
25. oktober 2015 - 17:56 #14
Har du kørt det fix jeg sendte?
i øvrigt kan problemer ofte løse problemer med Update  ved at køre programmerne i portioner!
Avatar billede mortenvermund Nybegynder
27. oktober 2015 - 18:28 #15
Kind af et problem jeg havde problemer med, tak, der virkelig ryddet ting op for mig.