Avatar billede Jannickhess Professor
25. oktober 2015 - 13:24 Der er 6 kommentarer

Pinnacle Studio 16 vil gerne ha den til at fungere til win 10 ??

Hejsa eksperter.

Kan i ligge et Link, så jeg kan få dette video redigerings program til at fungere ?

Det jeg leder efter er en opgradering til win 10

jh
Avatar billede chalde Seniormester
25. oktober 2015 - 13:29 #1
Seneste patch er lavet til at fixe problemer i Windows 8.1: http://howto.corel.com/en/dc/Pinnacle_Studio_16_wont_launch_after_the_Windows_8_1_is_installed
Såfrem denne ikke får det til at fungere i Windows 10, så er det nok svært at komme uden om en opgradering (de er jo oppe i version 19 nu).
Avatar billede Jannickhess Professor
25. oktober 2015 - 14:19 #2
Hejsa chalde,

ok men jeg har ikke engang fået brugt programmet herhjemme endnu
så håber jo at jeg kan undgå at bruge nye penge på et nyt program endnu engang..

Men jeg ser lige om det fungere med den patck..
Avatar billede Uvanga Ekspert
25. oktober 2015 - 16:19 #3
Har du glemt denne:
Jeg er født i 1970 udviklingen er gået amok fremtidsudsigter ?

Svar er afgivet.
Avatar billede store-morten Ekspert
25. oktober 2015 - 19:31 #4
Og denne:
Gripo sensor instalere den hvordan ?

Svar er afgivet.
Avatar billede Jannickhess Professor
19. februar 2016 - 18:06 #5
Hejsa Chalde,

Læg et svar for pointgivning
Avatar billede Jannickhess Professor
07. april 2016 - 11:46 #6
Kære alle

Lige nu kan jeg ikke lige finde
video redigerings programmet pga. noget flytning

Men ? gælder endnu

Så jeg lukker ikke lige for tiden