Avatar billede taae Juniormester
26. oktober 2015 - 15:19 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Bedste IT system at arbejde med

Jeg er uddannet og arbejder indenfor IT branchen, som software tester. Det har jeg gjort i ca. 3,5 år... Jeg ønsker at komme videre fra test delen, og til

noget mere spændende... jeg ved faktisk ikke hvad jeg skal gøre her...

Jeg kunne godt tænke mig at vide om man kan arbejde med et IT system, UDEN at skulle programmere i det, og som der er høj kurs på ude i markedet...

Jeg tænker noget som SAP, CRM, Microsoft systemer eller noget helt tredje... så længe man er god til systemet og som virksomhederne efterspørger...

Kort sagt: jeg vil være/kan blive rigtig god til at arbejde med et system, men vil ikke sidde og programmere nye features ind i det...

Håber I forstår spg. og kan komme med konstruktive svar...
Avatar billede claes57 Ekspert
26. oktober 2015 - 20:40 #1
Der er penge i at være SAP specialist. Men det kan også være ret nørdet. Hvad du opfatter som at programmere er jeg ikke sikker på. Du skal ikke lave fx SAP, men at sætte det op til en kunde med deres krav kan da minde meget om det.
Avatar billede taae Juniormester
04. maj 2016 - 12:45 #2
undskyld for det sene svar, lægger du svar?
Avatar billede claes57 Ekspert
04. maj 2016 - 12:53 #3
bare luk selv.
Avatar billede taae Juniormester
04. maj 2016 - 23:53 #4
.