Avatar billede boxer Nybegynder
26. oktober 2015 - 19:20 Der er 6 kommentarer

Oprettte DKIM på gratisDNS/MXHotel

Hejsa,

Jeg har oprettet et fungerende SPF på gratisDNS, men jeg kan simpelthen ikke hitte ud af at få DKIM til at fungere.
Nogen der kan hjælpe?
Har døjet med det i ret lang tid og det er ret træls at min server ikke kan sende mails ud til ms mail brugere...
Avatar billede iss Novice
26. oktober 2015 - 19:33 #1
Avatar billede boxer Nybegynder
26. oktober 2015 - 20:28 #2
Den siger success.
Men der kan intet ses i mail header og msn sorterer stadig mine mails fra.
Avatar billede iss Novice
26. oktober 2015 - 20:33 #3
Så er det din SMTP der ikke er opsat.
Avatar billede boxer Nybegynder
26. oktober 2015 - 22:35 #4
Nej, sender ikke med smtp.
Bruger php mail funktionen.
Avatar billede iss Novice
26. oktober 2015 - 22:49 #5
Al post sendes gennem en SMTP server, uden undtagelse. Så web serveren har en SMTP der skal opsættes.
Avatar billede boxer Nybegynder
27. oktober 2015 - 11:33 #6
Jamen der virker jo fint nok med SPF

Received-SPF: pass (google.com: domain of www-data@stokerpro.dk designates 85.25.185.186 as permitted sender) client-ip=85.25.185.186;
Authentication-Results: mx.google.com;
      spf=pass (google.com: domain of www-data@stokerpro.dk designates 85.25.185.186 as permitted sender) smtp.mailfrom=www-data@stokerpro.dk