Avatar billede frederikschack Nybegynder
26. oktober 2015 - 23:32 Der er 1 kommentar

Hul igennem til webside???

Hej,

Jeg er rendt panden mod en mur.

Jeg har for ca 10 år tilbage rodet med forskellige webservere, f.eks. Apache, Abyss og andre. Det var umiddelbart bare at sætte en server op på en port, forwarde porten gennem routeren og så bingo.

Jeg har nu to computere, som jeg har prøvet at sætte op som webserver. Det ene er en Windows 7 computer, den anden en Windows 8 computer.

Da jeg ikke kunne forbinde via den offentlige IP, så prøvede jeg at forbinde mellem de to, internt på mit eget netværk og der er ikke noget problem. Så det er altså ikke opsætningen på computerne der er noget i vejen med.

Ude fra med offentlig IP har jeg prøvet port 8080, 8000 og 83, hvor disse er forwardet til den relevante computer.

Jeg kan godt forwarde emule porte til emule, men af en eller anden årsag kan jeg ikke forwarde websider.

Er der nogen der har nogle idéer? Eller er der nogen der véd om Trefor blokerer for bestemte indgående protokoller?

M.v.h.
Frederik
Avatar billede jacobj3010 Nybegynder
27. oktober 2015 - 11:45 #1
Har du prøvet at ringe til Trefor for at høre hvad de tænker om problemet? Det tænker jeg at jeg ville gøre!!