Avatar billede mikkel500 Nybegynder
29. oktober 2015 - 15:00 Der er 3 kommentarer

Udvikling af nemcms

Jeg lavede for 2 år siden nemcms.
Systemet skulle være et cms med contentboxe.
I systemet skulle man kunne vælge hvilke moduler man vil have, og hvilke funktioner de skulle have. lidt ligesom at samle sit eget puslespil.

Databasen skulle være i nogle filer på serveren.

Vil i være med til at udvikle på det. kan man finde systemet på min github bruger.

https://github.com/mikkel500/nemcms
Avatar billede Slettet bruger
29. oktober 2015 - 15:29 #1
Open Source projekt, jeg kunne godt finde på at være med, men er bedst på frontend delen, så det kommer lidt an på hvad du mangler af kompetencer.
Du kan fange mig på osj@device.dk så kan vi evt. snakke mere for skal vide lidt om opsætningen du har lavet samt hvad det er for opgaver der ligger og hvad dine tanker er.
Avatar billede mikkel500 Nybegynder
29. oktober 2015 - 15:44 #2
så har jeg skrevet en email til dig.
Avatar billede mjansen Seniormester
29. oktober 2015 - 20:28 #3
Mikkel som jeg ser det har knap nok lært at bruge html syntax....

Så er der lang vej igen.