Avatar billede vvha Praktikant
31. oktober 2015 - 18:16 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke scanne fra printer til Photoshop

Jeg plejer at kunne scanne fra min HP printer til Photoshop.
Når jeg starter scanningen  -vælger jeg inde i Photoshop "importere" - der kommer så en bjælke op med min printers navn, som er HP 5180. Nu er den bjælke forsvundet, aner ikke hvor jeg finder den igen/eller hvad jeg gør.
Har Windows 10.
Avatar billede ZeBa Ekspert
31. oktober 2015 - 19:12 #1
Har oplevet noget lignende - men har du noget, der hedder WIA-understøttelse?
Avatar billede ZeBa Ekspert
31. oktober 2015 - 19:13 #2
- altså samme sted som dit printernavn plejede at komme
Avatar billede vvha Praktikant
31. oktober 2015 - 20:13 #3
Ja, Wia står der, og når jeg går derind, kommer der en bjælke, hvor der står at den ikke er fundet og jeg skal kontrollere om den er sluttet til.
Printeren fungerer med kamerakort og kan udskrive, men ikke scanne. Tror du, at den skal geninstalleres? Jeg kommer til at tænke på at det er efter jeg har opdateret Windows.
Avatar billede milter Ekspert
31. oktober 2015 - 20:59 #4
Avatar billede ZeBa Ekspert
01. november 2015 - 00:21 #5
Nu troede jeg lige, at jeg for første gang i umindelige tider kunne hjælpe en anden i stedet for altid at være den, der skal have hjælp. Men jeg har desværre ikke flere bud :)
Men held og lykke
Avatar billede 220661 Ekspert
01. november 2015 - 09:24 #6
Avatar billede 220661 Ekspert
01. november 2015 - 09:26 #7
Der skulle ligge en win 10 driver fra 5 august 2015 inde på denne side.
Avatar billede vvha Praktikant
01. november 2015 - 10:03 #8
Tak for alle jeres svar. Jeg havde tænkt, at jeg skulle have en ny printer, og det bliver altså nu. Jeg kan se at det er mere end at sætte et flueben, der skal til, og det er den gamle printer ikke værd.
Tak for jeres hjælp og links.
Jeg ved ikke, hvordan jeg skal fordele point?
Avatar billede 220661 Ekspert
01. november 2015 - 10:53 #9
Når du åbner for siden, kommer du så ikke til et download af driver?
Det ville da være kedeligt ikke at afprøve dette og opgive synes jeg
Avatar billede vvha Praktikant
15. november 2015 - 08:50 #10
220661 kan du ikke lige sende et svar, så vil jeg lukke spørgsmålet med point til dig?
Avatar billede 220661 Ekspert
15. november 2015 - 09:14 #11
tak for det